16 Ağustos 2014 Cumartesi

Can'ın Gözünden : Sony Headset MDRZX300R incelemesi



           Sony Headset MDRZX300R

    Merhabalar arkadaşlar incelemesini yapacağımı önceki yazımda belirtmiş olduğum kulaklığı sizi bekletmeden bir an önce incelemeye karar verdim.

    Kulaklığı alma sebebim walkman'nın kulaklığının bozulmasıydı.Teknosa'ya gidip kulaklığı aldım.Kutusu Sony'nin her ürününde olduğu gibi yine güzel paketlenmişti.Sony bu sefer kağıt israfı yapmamış fazla kağıt çıkmıyor,zaten kulaklığın neyini anlatacak :)
                                           
   İlk başta kablosunun uzunluğu hoşuma gitti diyebilirim.Yaklaşık 1.2 metre hem walkman da hem de pc'de rahat kullanabilirsiniz,kulaklığın hassasiyeti 102 dB,gayet güzel ve yeterli,yüksek sesle şarkı açtığınızda yani kaba tabirle bağırttırdığınızda öteki kulaklıkların aksine temiz bir ses vermeye devam ediyor.Bu temiz sesi alabilmeniz için tabi iyi bir cihaz gerekiyor.Ben incelemesini yapmış olduğum walkman da denedim ses gayet güzeldi durur muyum en son seste zorladım.Dışarıya ses kaçırmıyor ve de dışarıdan ses de almıyor kısacası kulaklığı taktığınız anda dış dünyayla tüm iletişiminizi kesiyor.Yolda yürürken takmayın!Arabanın altında kalma ihtimaliniz var bir de dikkatsizseniz bu risk artıyor.Kulağa oturan kısmı sentetik deri tarzında.Uzun süreli kullanımda terletiyor.Kafa bandı plastik ama uzun süreli kullanımda acıtmıyor.Kafa bandının ayarlanabilir olması benim gibi koca kafaların işine gelecek cinste.Paketin şeklinden de gördüğünüz üzere ses veren kısmı oynayabiliyor,oynayanan kısmı test ettim üstüne oturmadığınız veya basmadığınız sürece kırılmaz.Yatarken takmayın,sabah uyandığınızda kablo vucudunuzu ele geçirmiş olabiliyor.Right'ın yani sağ kulağınızda olması gereken tarafın kırmızı bir şeritle belli edilmesi hoş olmuş. Sony'nin renk opsiyonu vermesi de tasarıma güzellik katmış,her kitleye hitap eden türde bir kulaklık ortaya çıkarmışlar,ben tercihimi siyahtan yana kullandım ilerleyen dönemlerde kılcal çizikler sırıtmasınlar diye.


  Benim Görüşüm :

   Fiyatı 59 TL.Bu fiyata daha iyisini bulamazsınız yine bir fiyat/performans ürünü ile karşı karşıyayız,bu fiyat segmentinde sadece phlips var,birebir aynısı denebilir tasarımı da benzer,peki hangisini almalısınız ? Orası da size kalmış bana kalırsa Sony tabi,Teknosa'ya gidip bir de kendiniz deneyin,anlatılmaz yaşanır.

  Bu incelemede de benden bu kadar,merak ettiğiniz şeyler olursa çekinmeden sorun.



Ufak Bir Tavsiye : Yanına B-170 serisinden walkman çok iyi gider, alırım bi dal.
     
---------------------------------------------------------------------------------

   İncelemeyi yaparken Sony'nin tüm ürünlerindeki genel tasarımının, özellikle de walkman'lerindeki play tuşunun ve bu kulaklıktaki Sony yazan bölgedeki tasarımın Sony'ye ait olmadığını fark ettim bakalım dünya markası Sony kimden özentilik etmiş.
      
                   
                                         (Tıklayıp büyütün ve yakından bakın)
          
         Yorum sizin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder